Welcome To My Simple Blog ♥ You Can -->|+Follow | D'Board|
//Simple is better

Olla
Hey ! Good days to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!.

Status : I want my LEO back T_T


Everday Is A New Day

Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: sitizashida

23 days left :(

assalammualaikum readers. salam satu malaysia! yeay! hihi.ok ok. whats now? are you see there is a new special happen in my blogger? no? ! can i korek your mata please? please dear. i want you to see my awesome blog now. cantik tak? say cantik please? ok good. hey readers. already 23 left for pmr. im not ready with my history, english, geografi and more la. kenapa la hidup kene belajar? oke nak hidup kan mesti kene belajar kan? na khawin kan mesti kene belajar kan? eh eh lari topik nampak? haha

hari ni kan, i spent my time with my twitches :) mirah and dilah. mula mula pergi library. ta study mana pon sebenarnya. cakap lebih. but shida siap satu paper ea soalan sc ta macam dorang. hehe. pastu cadang na makan tutti frutti but takdir yang menentukan kene makan di kfc. cewaahh, takdir. tak sebab shida ta makan lagi pagi. so takkan tetibe na makan aiscream terus kan kan? so makan kfc. dorang makan sikit je. ni hah writer makan banyak. patot gemak semacam. hikhik. pastu pastu jalan jalan. macam budak lepas spm u. haha. tu baru ta jawab lagi pmr. ahaha. pastu pergi buat name. ala yang trend sekarang tu la. mirah buat pasha dia tu la. si dilah buat pasal DD dia tu la. me? buat pasal shiha dia tu la. shiha? pandai ea. ada la. secret u.

lepas hang tu pergi mzf jap. online jap. macam sewel ada gak main twitter. padahal sebelah je ponn. macam macam la. pastu pergi masuk kat kedai CD. jupe budak encem tu. yang cute tu. rambut pacak tu. olo tomey ye. sayang ye di hati tak berkenan buat laki. ishish. umur baru berapa. dia tu da kerja. haha. ok dah. sebenarnya shida takut la na jawab exam pmr. seriously im afraid with it. memang la kertas tu ta gigit orang p takut gak kalau shida yang gigit kertas tu bila frust tak tahu na jawab. haaa, camno tu? lusa ni maybe dapat tahu result exam tambah nilai. ya allah harap  harap naik daripada trial baru ni. no more C in front of my eyes :') sebelum lari tu. hey jangan tutup la ta habis lagi. ni ni meh tatap muka saya dulu meh. yang tomey tomey ni. meh meh. *maaf la senyum ta ikhlas :')
 dan di bawah ni budak yang ala ala machoo la. bole la. please jangan cakap handsome. please jangan cakap macam aeril zafril. dah muak la. sikit ta dengki oke. cakap je dy cung. dah stop. NOKTAH [.]
sekian dulu dari writer yang omey. t kalau ada masa ada ruang ada broadband ada lappy kita jupa lagi wokeh? assalammualaikum <#